onsdag 13. mars 2013

...med fare for å gjenta megselv...

Jeg dekorerte to LP-er i helga. Isipisi "kort" som allikevel er noe utenom det vanlige. Skjønner ikke helt hvorfor bildene kommer inn sidelengs når de ser rett ut frem til de legges inn på denne siden, hvis noen har tips så si fra =P
*
LP-en (singel, opprinnelig "Vi koser oss ved Orgelet volume 2" eller noe sånt (fnihihis) - fem kr på Fretex ;)
Kakeservietten og den svarte blonden er sprayfarga med en ny type farge som jeg ikke har sett før papirfesten (tænx Kari/North Star Stamps). Bokstavene lå i goodiebagen vi fikk ved ankomst, det røde paporet er fra restekassen.

År og dag siden jeg har deltatt på noen utfordringer, men nå har jeg altså gjort det :)
http://papirdokkene.blogspot.no/ har utfordret oss på M - for Mars, Mist og Maling. Siden jeg har spraya og malt på både blonden og kakeservietten så tenker jeg at bidraget mitt kvalifiserer :)

1 kommentar:

Linda sa...

Kjempekult og originalt :)

Takk for at du scrapper med Papirdokkene