fredag 6. april 2012

Bloggcandy hos meg og!

Det nærmer seg jammen min bursdag og! Og minsta blir ett år to dager etter - iiik! Hvor ble DET året av?
I tillegg er jeg så glad for at jeg stadig oppdager nye ting å lage - både ved å se på andre, og ved at hjernen går på høygir hele tiden. Hurra for kreativitet! =D
Nå håper jeg at mange tar turen innom og deltar på blogcandyen min :) For hver femte følger som legger seg til så blir det mer candy! Så spread the word!
Vi begynner med dette:












Reglene er:
* Du må være følger av bloggen min ;)
* Du må legge ut bilde av candyen på bloggen din med link til min :)
* Du må kommentere under.
I tillegg blir jeg VELDIG glad for både kommentarer på innleggene mine, OG hvis du vil legge igjen link til noe du er stolt av - jeg blir så glad av å se på andres kreasjoner!
Også et lite tips: Det er ikke alle som lar meg "spore" opp bloggen ved å trykker på bruker. Noen har gjort det med vilje, og det er jo greit - men hvis du egentlig har lyst på besøk i bloggen din og det ikke går så er jo det dumt - greit å sjekke jaffal :)
TREKNING 29.APRIL!!

*
Blogcandy! My birthday is comming up (jaiks!), and my youngest child is turning one! Where did that year go =P
Anyway - here are the rooles:
* You have to be a follower
*You have to put the picture of the candy on your blog, and link to mine.
*Leave a comment

Aaaand I`m a very happy lady when I get comments, or if you leave a link to something you`re proud of - I just love to see others creations! =D
I`ll draw a winner april 29th! 

31 kommentarer:

Sivic sa...

Kjempefin blogcandy!!
Blir gjerne med på denne : )
Når skal du ha trekningen, så ingen dato, tror jeg ?
Ha en super dag!!

Kari`s Hobbyrom sa...

Flott bloggcandy. Blir med på denne bloggcandyen. Har lagt meg til som følger for lenge siden, men ser at du ikke kan finne meg. Men vet ikke hvorfor?

Frk. Bogstad sa...

Ein so flott candy vil eg óg vere med på :)
Har lagt deg til i sidebaren ;)
Ha ein god dag ♥
Klem

Nina sa...

Dette var en flott candy som jeg gjerne vil være med på !
Har lagt meg selv som føler og info om candy i "side-bar" på bloggen min. Krysser fingrene !

:-) Nina

http://ninashobby.blogspot.com

Colleen sa...

How could I not have been already following here??!!:) I thought I was but it must have been the other blog! Well, that's amended now! I will gladly spread the word! (Although I do think most of my readers have given up on me!!:)

anne marie sa...

Så fin blogcandy du har,den vil jeg selvfølgelig være med på:)

Elin sa...

Flott blog og candy, deg vil jeg se mere til :) Deltar gjerne på denne candyen!

Therese sa...

Så utrolig mye fint og stilig du har her på bloggen din! Og for en super herlig candy :) er nå blitt følger, og gleder meg til å se hva mer spennende du lager :) bilde og link ligger i sidebaren. krysser fingrene!

ha en super helg!:)

klem Therese

Unknown sa...

:-) da har jeg lagt til bilde av bloggcandyen din på min rykende ferske blogg....
Er fersking i det å lage kort også, men jeg håper at jeg blir flink til slutt jeg også.....

Her er en liten link til min blogg,
(Føl deg fri til å bli den første som følger min blogg ;-)

Emelie Pysslar sa...

Jättefin candy! Är gärna med :) Har blivit följare och länkat i min blogg

Стю sa...

Hi! I'd like to join your candy too! You have a wonderful blog and I'm happy to be your follower!
Thank you!

Jytte sa...

Jeg vil gerne være med i din fine candy .. ny følger og linker min sidebar på min blog http://jytteskortoggodt.blogspot.com/

1000 tak for chancen for at vinde :)

paperpapier sa...

lovely candy..! Posted the picture and link on my blog. Thank you for the chance to win.

Heaney xx
www.paperpapier.blogspot.com

Anonym sa...

Kjempefin bloggcandy, vil gjerne være med på denne så har lagt meg til som følger og linket fra min blogg :) Bli gjerne med på min bloggcandy også om du vil, det er trekning 13. april.

❤ Kaia sa...

Kjempeflott candy.
Gratulerer med tulla.....
Har lagt meg som følger, og har bilde med link i sidebren min.
Takk for muligheten til å være med på denne.

Klem fra Kaia

morkaren sa...

Hej Olga Marie, jeg vil gerne være med til trækningen af din fine candy, jeg er fast læser (om lidt) og hvis du har lyst til at kikke ind til mig ville det glæde mig.
http://morkaren-morkarenshjrne.blogspot.com/2012/03/spellbinder.html knus morkaren.

Anne Gro sa...

Gratulere så mye til deg og jenta di!!! Jeg legger meg gjerne til som følger her :) Og må samtidig prøve meg på denne!

Unknown sa...

Lækker blog, så jeg er da selvfølgelig følger. Jeg har linket og vil da lige vise dig mit seneste projekt.
HER

Alexandra sa...

Hej och grattis! Jag är gärna med och tävlar. Jag tar 1 st lott tack!
Ha det bra!
Alexandra
stjarna_93@hotmail.com

Tante B sa...

Eg er med :)
Klem frå TanteB

Jorill sa...

Denne må eg bli med på :)
Krysser fingerer og tær.. ;)

Ønsker deg ei finfin helg.
Klem Jorill

morkaren sa...

Hej Olga Marie, jeg kan se det mislykkes da jeg forsøgte at blive fast læser hos dig første gang, men nu er jeg det. knus morkaren.

Miriam sa...

Lekker candy!
Smiler fint og blir med på candyen for her var det mye fint som kanskje jeg også klarer å lage noe av? ;)

Marianne sa...

Alle punkter utført.
Kjempefin blogg du har!

Hildes Scrappeunivers sa...

Jeg er gjerne med! Elsker scrapping, og litt candy hadde vært susen!

Er følger og har candyen din i min sidebar!

Ønsker deg en herlig påske!

Klem

Стю sa...

Hi! I'd like to join too! Thanks for the chance!

Gro Tollaksen sa...

Kjempefin blogg og flott candy.
Jeg vil være med.

Rosalee sa...

Hi Olga. Wonderful candy you have there. I would so love to have a chance. I've linked to my sidebar and I've become a new follower. Thanks for the chance
Hugs, Rosalee

Eva Marie sa...

woop woop....jeg er med!!
Tenkte jeg skulle søke lykken!!


Klem :)

Lin Monika sa...

Hei!
Kjempefin blogcandy, den vil jeg selvfølgelig være med i trekkningen av. Jeg er selv en nystartet blogger (og scrapper)så kom gjerne innom meg:)

Cathrine sa...

Mye lekkert du lager...Støtt og stadig å titter, men suuuuper dårlig til å kommentere...Prøver å skjærpe meg der... :oP

Klart jeg vil være med på candyen din, og har også satt bilde i side-baren min...

Klem