torsdag 26. mai 2011

Bursdags-skuffekort

Gutten min skal i bursdag på lørdag til ei lita snuppe som digger My Little Pony. Har laget et skuffekort til henne, og håper at hesteklistremerke og charms duger :)



Jeg får ikke til å kommentere i blogger for tiden, ikke i min egen heller :( Mulig det er noe oppdateringsgreier som skulle vært gjort med pc-en min, men det er ikke mitt felt for å si det mildt. Svaret på hvor jeg fant mal kommer derfor her: http://www.kreativhobby.no/kreative-tips/kreativt-tips-eske-med-hyller-produktet-er-ikke-til-salgs.html


Med denne har jeg deltatt i sukkersøtt sin utfording som heter "vis oss din stil". Mer om det her: http://www.sukkersott.blogspot.com/



Jeg vet i grunnen ikke helt hva jeg skal si im min stil siden jeg fremdeles utforsker og stadig lærer nye ting og teknikker. Men jeg liker esker og bretteteknikker og farger, blomster, fjær og sommerfugler - også øver jeg på å bruke metallpynt :)

2 kommentarer:

Eva Marie sa...

Denne var såååå stilig!!
Regner med mottakeren ble henrykt =)
Har du noe mal eller....jeg måååå jo lage en slik =)
Du er så kreativ og flink. Og at du har tid til dette nå...det skjønner jeg ikke!

Yvonne sa...

Så herlig! Selvsagt duger det med klistremerke og charms! Regner med at den hesteglade bursdagsjenta ble kjempeglad for denne :)
Tuusen takk for at du deltar hos Sukkersøtt!
Klem, Yvonne