søndag 1. august 2010

Har fått en award! =D Og sender den videre ;)

Min kjære svigerinne Colleen skriver blogg om livet sitt, tankene sine, drømmene sine, vakre ting, morsomme innfall og annet som hører livet til ;)
Jeg setter stor pris på å følge med på bloggen hennes, og har flere enn en gang fnist godt av det hun har skrevet. Den er både humoristisk og alvorlig akkurat slik livet er, og i tillegg hender det at hun legger ut bilder av verdens fineste William - det liker vi! =D
Nå har hun gitt meg en award for denne bloggen (TAKK SNUPPA!)
*
*
Reglene for denne awarden er:
1. Link back to the person who nominates you for this award.
2. Pass it along to 7 other inspiring bloggers
3. Share 7 things about yourself.
*
Her er syv fantastiske blogger (spør du meg) som får awarden videre:
1) http://mirastrikker.blogspot.com/ - Miriam er en kjempesøt dame som strikker nyyyyydelige kreasjoner. Skulle ønske jeg hadde slike ferdigheter i mine fingre!
2) http://lofoten0910.blogspot.com/ - Eva Katrin er en kjempegod fotograf og en god venn - og svigerinna mi hun og ;) Hennes bilder er absolutt verdt et besøk!
3) http://gunn-elin.blogspot.com/ - Gunn Elin får awarden både fordi hun er en av de beste scrapperene jeg vet om, men også fordi hun alltid stiller opp med råd, tips og støtte til de som trenger det/nybegynnere.
4) http://anonymescrappere.blogspot.com/ er en utfordringsblogg, men jeg gir den en award allikevel - til inspirasjon, pluss en takk for at den er til. Den er kjempekjekk, vil du være med så heng på! =D
5) http://linsal79.blogspot.com/ Linda lager så nydelige ting at en kan bli hekta på scrapping bare ved å kikke innom bloggen hennes... Nå er du utfordret! ;)
6) http://kintansdesign.blogspot.com/ Cathrine kan få hvem som helst til å bli hekta på smykker altså (Colleen denne bloggen bare MÅ du se ;))
7) http://katrineakatjukkebollepus.blogspot.com/ Jeg MÅ jo bare gi til Katrine Tjukkebollepus da - min mentor, damen som tåler alle spørsmål uten å gi uttrykk for at noen av dem er teite eller selvsagte, mitt forbilde når det gjelder scrapping, og en veldig fin person. Kjekt å få bli kjent med deg snuppa!
*
Så var det å dele syv ting om meg selv...hmmm...hehe, ok, here it goes:
1) Jeg elsker vakre ting, og det er nok litt av grunnen til at jeg fort blir hekta på ulike hobbygrener. Allikevel går jeg ikke med på at jeg er veldig materalistisk.
2) Jeg er en sukkerjunkie, og har alltid vært det. Mitt første minne er at jeg dypper hodet i isen til pappaen min ;)
3) Jeg ELSKER å gå trille turer, selv om det av og til er tiltak å komme seg ut
4) Jeg er opptatt av at vennskap skal gå to veier
5) Jeg bånntenner hvis noen beskylder meg for å lyge - for det gjør jeg ikke.
6) Mannen min er den eneste jeg har vært forelsket i ;)
7) I mange år ønsket jeg ikke barn. Nå ser jeg ikke for meg et liv uten. De ER mitt liv.

5 kommentarer:

Colleen sa...

:) I enjoyed reading your seven things about yourself! I think that's the most fun with these things, learning the little details about a person that you might not know otherwise. Plus, I'm nosey. ;)
Your first memory is great, I have a sweet tooth myself but wish I didn't!
I will certainly check out the blogs you mention, that's always a pleasure as well and I enjoy discovering new ones!
Anyway, the sun is shining, why in the world am I inside on the computer??!! :)
Have a lovely day!

Anne sa...

Tusen takk for awarden og gode ord. :)

Miriam sa...

Nå ble jeg rørt! Så at du hadde fått en reward, men fikk ikke med meg at du hadde sendt den videre til meg.. ;)
Tusen takk for de fine ordene! Nå må jeg gå litt i tenkeboksen her ser jeg ;)

Katrine sa...

Oisann, ble jo helt rørt her nå av de fine ordene. Tusen takk nok en gang! Gleder meg til neste treff ;-)

Ragnhild sa...

Så koselig med en award til AS da! :) Tusen takk... :)
Fint å høre at vi blir satt pris på:)