onsdag 8. februar 2012

Det lille som gjør så mye

http://papirfesten.blogspot.com/2012/02/normal-0-21-false-false-false-no-bok-ja.html

Jeg har to VELDIG kjære venner som kjemper mot kreft. Det er sårt, vondt, skremmende og urettferdig. Jeg kan ikke forestille meg hvordan det er å ha et barn med en slik diagnose, men jeg vet så inderlig vel hvordan det er å ha et barn som er livstruende syk. Jeg fikk beholde barnet mitt, heldigvis. Jeg skulle ønske at alle gjorde det.
To av de tingene som jeg satte stor pris på ved vårt opphold ved 3E var: En hjemmestrikket lue som Lykke fikk - noen har strikket og levert til barneavdelingen. Lua var nydelig og både jeg og Lykke elsket den. Hun spiste ikke på 34 dager og var veldig veldig tynn når vi ble utskrevet, da var det ekstra godt med noe varmt på kroppen :)
Det andre var den skjønne førskolelæreren som gjorde sitt beste for å finne aktiviteter til den syke lille frøkna mi. Ulike hobbyaktiviteter står jo mitt hjerte veldig nærme, så det synes jeg var skjønt!
Jeg hadde lagt ut flere ting til salgs, for jeg har en smykkehobby som er forhistorie, jeg har avansert i scrapping så det er en del "nybegynner"stæsj jeg ikke bruker lenger. Nå sletter jeg annonsenr og håper at kanskje det kan komme barna på 3E tilgode.
Har du noe du kan donere?

Ingen kommentarer: