onsdag 7. desember 2011

Prøver noe nytt :)

I dag fyller to skjønne damer 33 år, og i den sammenheng skulle jeg ut å finne bursdagsgaver i går. Etter litt kikking fant jeg noe som var ganske søtt - men jeg tenkte at nei, jeg vil lage det på min måte :)

Så da ble det dette:


Jeg skulle hatt drivved, men siden jeg ikke kom på det tidsnok til å tørke noe, og jeg bor for langt unna til å kunne rane nøstet til pappa, så ble det en kreativ løsning - jeg brukte biter av paller.

Så laget jeg dem enda mer herpet ved å gni dem inn med hvit akrylmaling. Bølgepapp, ramme og bilder er bearbeidet med ulik crackelmaling og blekk.

Så får vi håpe at bursdagsbarna liker dem! :)

2 kommentarer:

Colleen sa...

Wow, these are just beautiful! I especially like the first one!

Snuppelure sa...

Utrolig stilig og kreativt :)
Kjempe fine :)