torsdag 17. mars 2011

Teltkort til sekstiårsdag

Tanta til mannen blir seksti nå i april, så jeg har laget bursdagskort til henne.
Hun er aktiv i en menighet som betyr mye for henne, og derfor har jeg valgt å ha et tema som passer deretter :)
Maria og Jesusbarnet på et anheng. Jeg fikk det i en goodybag med masse perler, charms og smykkedeler - heldige meg! Synes det ble veldig fint på kortet
Oppe i høyre hjørnet er det halvperler, og under den ene halvperlen er det en lille blomsterknapp.
Gratulerer-trykket er på 3d-puter for å få litt dybde i kortet
Og sånn ser det ut sidelengs
Med Maria og Jesus-anhenget samt engelen så synes jeg også at dette kortet passet til påskeutfordringen til StampARTic. Etter at jeg var i Roma i påska for noen år siden så tenker jeg liksom mer på det enn tidligere, når det er snakk om påska. Selv om jeg gleder meg veldig til å gjemme påskeegg i hagen og gå på jakt da! =D

6 kommentarer:

Eva Marie sa...

Herremin.....snuppa dette var et så herlig kort!
Så lekkert!!
Nydelig fargesammensetning motiv, papir og den nydeligste blomsteroppsatsen!
WOW.....

Elin sa...

Det var nyyydelig!!

Scrappiness sa...

Hei på deg:)

Vi trenger adressen din for å sende deg premie fra februarutfordringen hos Scrappiness:)

Olga Marie sa...

Tusen takk! :D
Jeg ble ganske fornøyd med det selv, og er veldig glad for englemotivet jeg finn "stjele" =D

Og WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! VUNNET??? HÆÆÆ?

Anette/Hobbypuffen sa...

Dette kortet var utrolig fint :)
Så flink du er!

*Anette*

Frk. Bogstad sa...

Tok litt tid før eg la merke til at engelen va *inni* kortet.. Lekkert.
Me love lilla : )