søndag 8. august 2010

Scrappa på lerret igjen

Jeg og Kasper har en fin deal (synes jeg)
Han/vi maler på lerret, de som er fine de beholder vi som de er/henger opp på veggen)
De andre scrapper jeg på, evnt grunner litt på dem først. Sånn blir ingenting boss =)
Må fortelle at jeg fikk en fantastisk hyggelig overraskelse i posten nå nettopp: Kate Wilson, mammaen til den ene svigerinnen min, hadde sendt en hel haug med nyyydelige stickers til meg!
Jeg har brukt noen av dem her. Thank you so much Kate! =D
*
Her har jeg spraya Lime Glimmermist oppå maleriet, og scrappa oppå der igjen =)
To søte damer. Jeg synes den vakre blondekanten rundt passet godt til dette kjærlige bildet =)
Se den nydelige stickeren!! Er det rart jeg ble glad! =D
Holdt på å rydde litt i hobbystæsjet mitt tidligere i kveld, og plutselig fant jeg de to søte hjertene som er nederst på denne LO-en =)
Da måtte jeg bare bruke dem! Tror jeg fikk dem med når jeg kjøpte noe av ei på Forus, koselig overraskelse å finne det jaffal! =)

1 kommentar:

Colleen sa...

Really beautiful work Olga Marie! I love the one of Eva and Lykke!
What a nice surprise to get in the mail, so thoughtful!