torsdag 15. juli 2010

Eksplosjonskort

Jeg har laget et eksplosjonskort som svigerinna mi skal få. Planen var til bursdagen, selv om hun ikke har bursdag før i oktober.... =P Var inspirert NÅ hehe. Kanskje hun får det før, hvis jeg ser henne før =)
Hun er ihvert fall konservativ katolikk, så da har jeg tatt utgangspunktet i troen hennes når jeg har laget kortet.





Inni er det bibelvers på alle klaffene (altså tolv stk) pluss bilde av Jesus i midten.
Lenge leve kvasir og gla`kristne mennesker som legger fine bibelvers i bloggene sine sånn at de er lette for oss late å finne! =D Hihi!


Håper hun blir glad, det er ihvert fall hennes farger =)

Jeg har deltatt på utfordring i denne bloggen:

http://stampwithsarahkay.blogspot.com/

3 kommentarer:

Benedicte sa...

så flott eksplosjonsboks du har laget.
flotte farger.
klem :-)

Colleen sa...

:) It's beautiful and the colors are fresh and lovely! I like it very much!;)

Kiki sa...

Wow, this is gorgeous. Beautiful colors!

Thanks for joining us at SAM this week.

Hugs, Kiki